A DirecTV kidobja a Newsmaxot, ahelyett, hogy új díjat fizetne, ezzel republikánus felháborodást váltva ki

A Newsmax már nincs a DirecTV-n, mivel a műholdas videoszolgáltató ma úgy döntött, hogy a Newsmax pénzigényei miatt nem újítja meg a lejáró ügyletet.

“Többször is világossá tettük a Newsmax számára, hogy továbbra is szeretnénk kínálni a hálózatot, de végül a Newsmax díjemelési igénye jelentősen magasabb költségeket eredményezett volna, amelyeket széles ügyfélkörünkre kellett volna áthárítanunk” – mondta a DirecTV. . – áll az Arsnak adott nyilatkozatában. (Az AT&T birtokolja a DirecTV 70 százalékát.)

A fuvarozási szerződés tegnap éjfélkor járt le. A Newsmax által követelt “kamatemelés” valójában 0 dolláros alapból származott, mivel a DirecTV-nek nem kellett fizetnie a Newsmax-nak azért, hogy a hálózatot a most lejárt szerződésük alatt tartsa, mondta a DirecTV szóvivője az Arsnak. A DirecTV azt állítja, hogy 2014-től az egyik első fizetős TV-szolgáltató kínálta a Newsmaxot.

Míg a DirecTV pénzügyi döntésnek minősítette, a Newsmax diszkriminációval és cenzúrával vádolta a DirecTV-t. “Ez a Newsmax elleni politikai diszkrimináció és cenzúra nyilvánvaló cselekedete” – mondta Christopher Ruddy, a Newsmax vezérigazgatója a Newsmax weboldalán megjelent cikkében, amelynek címe “Az AT&T DirecTV megszünteti a Newsmax-ot a cenzúra lépésben”.

A republikánus képviselők felháborodást fejeznek ki

A DirecTV korábban lemondott a One America Newsról, amikor 2022 áprilisában lejárt a szerződése ezzel a hálózattal. “A legszélsőségesebb liberális csatornák még kis nézettséggel is kapnak díjakat az AT&T DirecTV-jétől, de a Newsmax-ot és az OAN-t deformálni kell” – mondta Ruddy.

Az OAN beperelte a DirecTV-t, de elvesztett egy mérföldkőnek számító ítéletet, amikor egy kaliforniai bíró szerint a DirecTV-vel kötött megállapodás nem jogosítja fel a megújításra. Az OAN és a Newsmax meg nem újítását a republikánus képviselők felháborodták.

Ismétlés. Wesley Hunt (R-Texas) és a Kongresszus 41 másik republikánus tagja a múlt héten levelet küldött az AT&T és a DirecTV vezérigazgatóinak, amelyben azt állították, hogy a DirecTV “úgy tűnik, aktívan dolgozik a rendszerével kapcsolatos konzervatív nézetek korlátozásán”. A levél azt sugallja, hogy a Newsmax döntése része annak, amit a republikánusok “a szólásszabadság elleni antidemokratikus támadásnak” neveztek, amelyet a kongresszusi demokraták és a Fehér Ház szerveztek magáncégekkel közösen.

A republikánusok levelében a DirecTV-től tájékoztatást kértek a Newsmax és a liberális hírcsatornák értékeléseiről, valamint a “cége által ezeknek a hálózatoknak fizetett megfelelő díjakról”.

A DirecTV hétfőn levélben válaszolt a törvényhozóknak. A DirecTV szerint a Nielsen adatai szerint “a Newsmax átlagos háztartási közönsége mindössze 101 000 háztartás [nationwide], ami az összes tévés háztartás kevesebb mint 0,1 százalékát jelenti. Ez 92 százalékkal alacsonyabb, mint a Fox News. Ha a Newsmax már nem engedélyez bennünket csatornájuk közvetítésére, ügyfeleink továbbra is hozzáférhetnek konzervatív és egyértelműen preferált hírcsatornájukhoz, a Fox Newshoz, amely több nézővel rendelkezik, mint az MSNBC, a CNN és ​​a Newsmax együttvéve.”

A Newsmax befejezi ingyenes közvetítését

A DirecTV azt is elmondta, hogy a Newsmaxot “ingyenesen terjesztik online a népszerű streaming platformokon, beleértve azokat a nézőket is, akik nem rendelkeznek Pay TV-előfizetéssel”.

“A Newsmax ennek a modellnek a megváltoztatását javasolja” – mondta a DirecTV a republikánusoknak. Valójában kijelentette, hogy ha a DirecTV és más Pay TV szolgáltatók megfizetik neki a kívánt díjakat, akkor abbahagyja jelenlegi csatornájának sugárzását az 55 millió amerikai háztartásban, amelyek nem rendelkeznek Pay TV szolgáltatással. Más szóval .”, 55 millió Az amerikai háztartások elveszítenék hozzáférésüket a Newsmax jelenlegi formátumához, hacsak nem vásárolnak fizetős TV-előfizetést. Ki a felelős a deplatformálásért ebben a modellváltásban? Természetesen nem a DirecTV.”

A Newsmax cikke, amely a DirecTV-t cenzúrával vádolja, megerősíteni látszik, hogy egészen a közelmúltig egyetlen tévészolgáltató sem vállalta, hogy fizesse a csatornát. Azt mondta:

A DirecTV hamisan azt állította a médiának, hogy a Newsmax díjat számít fel, de továbbra is szeretné fenntartani az ingyenes adatfolyamot az OTT platformokon (az over-the-top szolgáltatás egy olyan szolgáltatás, amelyet közvetlenül a nézőknek kínálnak). De ez helytelen; egyetlen szolgáltató sem fizet díjat, miközben a Newsmax ingyenesen streamel, és a DirecTV teljesen tisztában volt vele, hogy az ingyenes streamelés ebben az évben véget ér.

A Newsmax közölte, hogy tavaly “szerény díjban” tudott megállapodni három kábelszolgáltatóval, és “csak kábelen 25 millió amerikai nézi”.

A Newsmax szerint a DirecTV a legjobb 75 kábelcsatornának és mind a 22 liberális hír- és információs csatornának fizet kábelengedélyt. “Majdnem mindegyik csatorna tetemes licencdíjat kap, lényegesen többet, mint amennyit a Newsmax kért – és annak ellenére, hogy a legtöbb csatorna jóval alacsonyabb besorolású, mint a Newsmax.”

A Newsmax arra buzdította a nézőket, hogy “keressenek fel kongresszusi tagjaikat és szenátoraikat, hogy ellenezzék a Newsmax cenzúráját, és követeljék a méltányosság és a méltányosság támogatását a konzervatív médiában”.

2021 februárjában az Egyesült Államok képviselői Anna Eshoo (Kalifornia) és Jerry McNerney (D-Calif.) megkérdezték a DirecTV tulajdonosát, az AT&T-t és más tévészolgáltatókat, hogy miért kínálják az OAN-t, a Newsmax-ot és a Fox News-t.

Amikor egy erőszakos tömeg betört a Capitolium ajtaján [during the January 6 attack]Az Eshoo/McNerney levél szerint a Newsmax tudósítása “egyfajta romantikus ötletnek” nevezte a jelenetet. Azt is mondta, hogy “a Newsmax megerősítette azokat az állításokat, amelyek szerint a Kínai Kommunista Párt tagjai hozzájárultak a COVID-19 vírus kialakulásához.” 19 vakcina.”

Leave a Comment

%d bloggers like this: